Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Τα self help βιβλία μου


     Όταν αισθάνθηκα πως θέλω να γράψω λογοτεχνία, η πρώτη υπόθεση που βγήκε αβίαστα από το κεφάλι μου ήταν μια ιστορία μυστηρίου που αργότερα αποτυπώθηκε στο πρώτο μου αστυνομικό μυθιστόρημα "Ο φόνος είναι μια εύκολη υπόθεση". Ήμουν 24 ετών τότε και δεν ήξερα πολλά πράγματα ούτε για τα βιβλία, ούτε για την ζωή. 
     Χρειάστηκε να περάσει λίγος καιρός ακόμη, προκειμένου να συνειδητοποιήσω ποιο ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια του σύμπαντος, που αν και θα έπρεπε να έχει απλή λύση, είχε καταλήξει άκρως δυσεπίλυτο και περίπλοκο: ο έρωτας και τα παρελκόμενά του. Και έτσι, έγραψα τα δύο βιβλία που έμελε να βοηθήσουν πολλές από τις αναγνώστριές μου.


365 μέρες μέχρι τον γάμο

    
Αυτό το διασκεδαστικό βιβλίο απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες που αισθάνονται ότι έχουν βρει τον άντρα της ζωής τους και τώρα θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο, καθώς και γενικά σε όσες επιθυμούν κάτι παραπάνω από τη σχέση τους.
     Με 86 + 1 συμβουλές γάμου και ζωής, με απαράμιλλο χιούμορ και παραστατικότητα, θα ταξιδέψεις μήνα μήνα από τα πρώτα αθώα ραντεβού μέχρι την επιθυμητή πρόταση γάμου και θα μάθεις πώς θα μεταμορφωθείς από τη γυναίκα που περιμένει τον πρίγκιπα στη γυναίκα που ο άντρας δεν θέλει με τίποτα να χάσει και κάνει τα πάντα για να κρατήσει.
     Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, παρατίθεται ένας πίνακας που λειτουργεί συνοπτικά ως «χρονοδιάγραμμα» της σχέσης. Όλες οι γυναίκες αναρωτιούνται πότε θα πρέπει να συμβούν κάποια πράγματα στη σχέση τους. Σε τέτοια ερωτήματα λοιπόν απαντούν οι πίνακες υποδεικνύοντας πότε πρέπει να περιμένει μια γυναίκα κινήσεις από μέρος του συντρόφου της μέσα στο πρώτο έτος.
     Το βιβλίο θα σε εκπαιδεύσει πάνω σε μια έξυπνη στρατηγική για τις σχέσεις και απευθύνεται σε κάθε γυναίκα που θέλει να αγαπήσει και να αγαπηθεί, που θέλει να παρασυρθεί από τη μαγεία του έρωτα και θέλει να ζήσει έντονα, κάνοντας τον σύντροφό της και την ίδια ευτυχισμένους. Μερικοί απλοί κανόνες θα σου κάνουν τη ζωή πιο εύκολη και είναι όλοι εδώ. Χαλάρωσε, λοιπόν και ετοιμάσου για αυτό που θέλεις. Μόνο μην ξεχάσεις σε έναν χρόνο από τώρα, να μου στείλεις το προσκλητήριο του γάμου σου.
Έχεις την ευκαιρία, εάν θέλεις, να διαβάσεις τις πρώτες σελίδες του βιβλίου σε αυτό το link


Ο άντρας που θα παντρευτώ . . . 99+1 μύθοι για τις σχέσεις


     Ο άντρας που θα παντρευτώ ήταν το πρώτο μου self help βιβλίο και, μάντεψε!, είναι ένα βιβλίο που συγκεντρώνει και καταρρίπτει εκατό από τους πιο πολυσηζητημένους μύθους των σχέσεων που έχουν κάνει κατάληψη στην συνείδηση και την σκέψη μας. Κοινώς, μεγαλώνοντας βρέθηκα κι εγώ αντιμέτωπη με ένα σωρό κλισέ: "Αν σε γνωρίσει στους γονείς σου, η σχέση πάει σοβαρά". "Οι άντρες δεν θέλουν να παντρευτούν". "Η διαφορά ηλικίας είναι κακός οιωνός". 
     Επειδή στις περισσότερρες περιπτώσεις, κακό είναι το κεφάλι μας, δεν θέλησα επ' ουδενί να γίνω κι εγώ θύμα αυτών των κλισέ και να ζήσω την ζωή μου πάνω σε αντιλήψεις παρωχημένες και αποτυχημένες. Προτού, λοιπόν, κλείσεις ραντεβού στον ψυχολόγο, επειδή εσύ σκέφτεσαι διαφορετικά, πάρε μια βαθιά ανάσα και χαλάρωσε. Πολλά από τα πράγματα που παίρνεις ως δεδομένα στην σχέση σου, είναι λάθος!
     Το βιβλίο έχει φτάσει στην 5η χιλιάδα και έχει σχεδόν εξαντληθεί από τα ράφια των βιβλιοπωλείων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου